Wśród wszystkich działań marketingowych jednym z bardziej popularnych i powszechnie stosowanych jest bez wątpienia roznoszenie ulotek reklamowych, bowiem w naszym kraju jednak w dalszym ciągu nie mamy żadnego bardziej skutecznego, alternatywnego sposobu przekazu treści reklamowych. Rzecz jasna tutaj trzeba najpierw bardzo starannie określić grupę docelową odbiorców, aby odpowiednio dopasować treść przekazu reklamowego, w celu podniesienia skuteczności działania marketingowego.... czytaj dalej...
Badania marketingowe to według pojęcia encyklopedycznego, proces zbierania obiektywnych i rzetelnych informacji wraz z ich przetwarzaniem, który jest podejmowany w celu zmniejszenia ryzyka podejmowanych przez menadżerów decyzji marketingowych. Pojęcie badania marketingowego jest tutaj o wiele szersze niż na przykład pojęcie badania rynku, które z kolei jest nieco ogólniejsze od pojęcia analizy rynku. Jednym słowem badania marketingowe to przede wszystkim zestaw badań, dzięki którym menadżer przedsiębiorstwa, może pozyskać wiedzę pozwalającą na minimalizację ryzyka podejmowanych przez siebie decyzji.... czytaj dalej...
Market research to nic innego jak wnikliwe, precyzyjne i wyjątkowo skrupulatne badanie rynku pod praktycznie wszystkimi jego aspektami. Dzięki tego rodzaju badaniom możliwe będzie pozyskanie odpowiedniej wiedzy w zakresie możliwości podjęcia konkretnych działań w celu poprawy wizerunku przedsiębiorstwa na rynku, oraz osiągania jeszcze lepszych wyników sprzedaży produktów oraz usług.... czytaj dalej...
Bardzo ważnym rodzajem badań przeprowadzanych przez naszą agencję badawczą są badania rynku pracy wykonywane przede wszystkim na rzecz Powiatowych Urzędów Pracy, które w ten sposób chcą pozyskać wiedzę na temat zapotrzebowania na pracowników w poszczególnych sektorach, a następnie w tych kierunkach szkolić osoby bezrobotne. Oczywiście prywatne przedsiębiorstwa, także zlecają tego typu działania, aczkolwiek ich celem jest tutaj ustalenie odpowiedniej polityki działań kadrowych w przypadku zapotrzebowania na większą ilość siły nabywczej w krótkim czasie.... czytaj dalej...
Opinia pracowników na temat wykonywanej przez nich pracy, oraz poziom ich zadowolenia z wykonywanej pracy, maja tutaj decydujący wpływ na ich wydajność w pracy. Dlatego też, prowadząc działalność gospodarczą warto zwrócić uwagę na ten aspekt i systematycznie przeprowadzać tego rodzaju badania opinii i satysfakcji pracowników, dzięki którym pozyskamy wiedzę, wiedzę pozwalającą nam na stałe poprawianie warunków pracy w przedsiębiorstwie, co rzecz jasna znajdzie swoje przełożenie na efektywności całego przedsiębiorstwa.... czytaj dalej...
Korzystamy z plików "cookies", aby nasz serwis jak najlepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można jednak w dowolnej chwili zablokować możliwość wykorzystywanie tych plików poprzez
zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Accept