Potrzeba prowadzenia badań marketingowych, w tym w szczególności badań rynku jest dla większości przedsiębiorców oczywista. Nie trzeba ich do tego przekonywać. Opinia publiczna również zdaje sobie sprawę z istnienia takich badań, przecież niejeden klient już się z nimi osobiście zetknął, występując w roli respondenta. Ale badania rynku mogą być przystępne nie tylko dla ankietowanego. Mogą być łatwe i przyjazne dla przedsiębiorcy i ankietera. Wystarczy odpowiednie podejście.... czytaj dalej...
Oferujemy także profesjonalnie przygotowane bazy aptek, które podobnie jak bazy lekarzy swoje zastosowanie znajdują głównie w przemyśle farmaceutycznym, gdzie służą jako podstawa przy budowaniu kanałów dystrybucji nowych lekarstw i medykamentów. Jest to więc drugie z najważniejszych narzędzi menadżera (tuż po aplikacjach dedykowanych) w przemyśle farmaceutycznym, dzięki któremu może on wydajnie zarządzać całym przedsiębiorstwem i zapewniać sprzedaż na odpowiednio wysokim poziomie.... czytaj dalej...
Skuteczność kolportażu materiałów reklamowych prowadzonego przez przygotowane do tego odpowiednio hostessy, została już dawno temu potwierdzona, wobec czego, na dzień dzisiejszy, w wielu przypadkach jest to jedno z lepszych rozwiązań jeśli chodzi o promocję produktów oraz usług. Rzecz jasna wszystko jest tutaj zależne od tego, co będziemy promować, bowiem niektóre produkty trzeba promować poprzez dystrybucję ulotek na adresy osób, które mogłyby być zainteresowane konkretnym produktem, zaś niektóre są tak powszechne i popularne wśród większości ludzi, iż promocja na stoiskach w supermarketach jest tutaj bardzo skutecznym sposobem reklamy. Wysoką skuteczność posiadają też badania mystery shopping, które pozwalają skontrolować jakość oferowanych usług, oraz poziom obsługi klienta.... czytaj dalej...
Badania ewaluacyjne to zbiór działań mających na celu poznanie wszystkich procesów zachodzących w ramach danego działania lub obiektu w celu jeszcze lepszego jego zrozumienia, oraz wykorzystywania go do swoich celów biznesowych. Ewaluacja dla biznesu polegać więc będzie przede wszystkim na systematycznym zbieraniu informacji o konkretnych działaniach takich jak na przykład proces decyzyjny w przedsiębiorstwie, w celu doprowadzenia do jego optymalizacji i jeszcze wyższego poziomu efektywności z jednoczesnym zminimalizowaniem ryzyka podejmowanych decyzji biznesowych.... czytaj dalej...
Badania fokusowe czyli inaczej zogniskowany wywiad grupowy (ang. focus group interview) – metoda badawcza stosowana przede wszystkim w badaniach jakościowych w socjologii, psychologii, badaniach społecznych i marketingowych. Wykorzystywane są do pozyskiwania podstawowych danych, niezbędnych do określenia problematyki badań, oraz do ustanowienia narzędzi wykorzystywanych w badaniach ilościowych, czyli z reguły ankiety lub kwestionariusza do wywiadów prowadzonych w ramach badań.... czytaj dalej...
Analiza statystyczna to zbiór odpowiednich obliczeń i działań na danych zebranych w wyniku badań statystycznych, czyli na przykład spisów powszechnych, które pozwalają nam na określenie zmienności konkretnych zjawisk masowych. Można tutaj powiedzieć, iż pierwsze analizy statystyczne były wykorzystywane już w starożytnym Rzymie, bowiem prowadzone spisy powszechne należało tutaj odpowiednio analizować w celu wyciągnięcia wniosków ułatwiających planowanie tak rozległym imperium.... czytaj dalej...
Badania rynku mają na celu przede wszystkim określenie zjawisk i procesów zachodzących na rynku, przyczyn ich powstawania i tendencjach panujących dla poszczególnych zjawisk. Chodzi przede wszystkim o to, aby dokładnie określić, czy dane zjawisko na przykład popyt na dany rodzaj produktów czy tez usług, będzie się utrzymywał na dobrym poziomie, będzie spadał, czy też będzie rósł. Przyczyny pojawienia się tego popytu także odgrywają bardzo istotną rolę, bowiem jest to wiedza, która może się okazać niezwykle cenna w przyszłości.... czytaj dalej...
Oferujemy przeprowadzanie profesjonalnych badań opinii na zlecenie zarówno klientów instytucjonalnych, biznesowych, jak i indywidualnych. Przeprowadzane przez nas badania opinii, charakteryzują się wysokim poziomem jakości i dokładności, wobec czego wyniki jakie osiągamy także należą do bardzo dokładnych, przez co też można bez żadnych obaw zastosować je w procesach decyzyjnych. Menadżerowie firm i korporacji bardzo chętnie sięgają po wyniki naszych badań, bowiem z doświadczenia wiedzą, iż jest to bardzo pożyteczne działanie w celu minimalizacji ryzyka podejmowanych decyzji.... czytaj dalej...
Nasza agencja zajmuje się także tworzeniem baz danych zarówno na potrzeby własne jak i na zlecenie klientów. Tworzymy przede wszystkim bazy medyczne, które w chwili obecnej znajdują się w czołówce pod względem zainteresowania, bowiem stanowią one jedno z podstawowych narzędzi pracy menadżerów w przemyśle farmaceutycznym (tuż obok aplikacji dedykowanych). Tworzymy tutaj profesjonalnie przygotowane bazy lekarzy, aptek oraz ogólne bazy medyczne, których wykorzystanie w przemyśle przynosi przedsiębiorstwom farmaceutycznym spore korzyści jeśli chodzi o zdobywanie nowych klientów, czy też zabezpieczanie rynków sprzedaży swoich produktów.... czytaj dalej...
Korzystamy z plików "cookies", aby nasz serwis jak najlepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można jednak w dowolnej chwili zablokować możliwość wykorzystywanie tych plików poprzez
zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Accept