Z myślą o lekarzach, którzy prowadzą indywidualną praktykę, stworzyliśmy nową funkcję, która pozwala prowadzić gabinet bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Czym jest Medfile FREE?
Darmowy program dla gabinetu pozwala na prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej, wystawianie e-Recept, e-Zwolnień oraz daje możliwość wypromowania swojej praktyki. Możesz stworzyć swoją własną stronę internetową i elektroniczną wizytówkę. Prowadzenie oraz promowanie gabinetu, jeszcze nigdy nie było takie proste. Za pomocą innowacyjnych rozwiązań, które stale wprowadzamy do programu, oferujemy najlepsze usługi oraz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom lekarzy i potrzebom pacjentów. Wypróbuj darmowy program dla gabinetu i przekonaj się o jego możliwościach.
Strona www gabinetu za darmo i e-Wizytówka
Zakładając konto Medfile, budujesz elektroniczną wizytówkę swojej praktyki.
Możesz tutaj zamieścić następujące informacje:
dane gabinetu,
informacje na temat leczonych chorób i schorzeń,
dyplomy ukończonych kursów, badań i projektów naukowych,
zdjęcia gabinetu.
Co oferuje darmowy program dla gabinetu?
Konto Medfile FREE umożliwia odbycie 150 wizyt miesięcznie, na które pacjenci umawiają się indywidualnie za pomocą rejestracji online.
Poza optymalizacją czasu pracy oraz promowaniem gabinetu, darmowe konto Medfile Free to:
Stworzyliśmy również system powiadomień SMS, dzięki którym przypominasz pacjentom o zbliżających się wizytach oraz budujesz z nimi dobrą relację. Sam decydujesz o treści wysyłanych wiadomości i ustawiasz czas ich wysyłki. Darmowy program dla gabinetu, to idealne rozwiązanie dla małych gabinetów, podnoszące komfort świadczonych usług.
Otyłość jest wieloczynnikową chorobą tkanki tłuszczowej, charakteryzującą się nadmiernym gromadzeniem tłuszczu. Komórki, które magazynują zapasy energii w postaci tłuszczu ulegają powiększeniu (wzrost objętości), a następnie, gdy osiągną swoją maksymalną pojemność, rekrutują nowe „puste” komórki gotowe do załadowania się tłuszczem. Choroba ta ma szkodliwe konsekwencje dla zdrowia fizycznego (skrócenie średniej długości życia, trudności w poruszaniu się, zwiększone ryzyko niektórych chorób, itp.) oraz zdrowia psychicznego (stygmatyzacja, niska samoocena, poczucie winy, itp.).
Kiedy zaczyna się otyłość?
U dorosłych, nadwagę i otyłość można ocenić poprzez obliczenie wskaźnika masy ciała (BMI). Oblicza się ją dzieląc wagę (w kilogramach) przez wzrost (w metrach) podniesiony do kwadratu. Tak zwana „normalna” waga osoby dorosłej odpowiada wskaźnikowi BMI pomiędzy 18,5 a 24,9 kg/m2.
Nadwaga odpowiada wskaźnikowi BMI pomiędzy 25 a 29,9 kg/m2, zaś otyłość odpowiada wskaźnikowi BMI pomiędzy 30 a 39,9 kg/m2.
Istnieją trzy etapy otyłości:
1. Umiarkowana otyłość (BMI pomiędzy 30 – 34,9 kg/m2),
2. Ciężka otyłość (BMI pomiędzy 35 – 39,9 kg/m2),
3. Otyłość olbrzymia, lub otyłość olbrzymia (BMI większe niż 40 kg/m2).
BMI nie jest jedynym kryterium rozpoznania otyłości. Poza wagą, zaleca się pomiar obwodu talii i zawartości tłuszczu, aby ocenić rozmieszczenie i rodzaj tkanki tłuszczowej. Gdy obwód talii jest większy lub równy 102 cm u mężczyzn i 88 cm u kobiet, mówimy o otyłości brzusznej.
Bardzo ważnym aspektem w diagnozowaniu otyłości jest rozróżnienie otyłości pierwotnej i wtórnej.
Otyłość pierwotna spowodowana jest przez nadmiar dostarczanej energii w stosunku do możliwości zużycia jej przez organizm. Ten rodzaj występuje zazwyczaj w przypadku pacjentów spożywających żywność wysoko przetworzoną, zawierającą dużą ilość węglowodanów prostych i tłuszczów pochodzenia zwierzęcego, przy jednoczesnym braku aktywności fizyczne.
Nie każdy jednak przypadek zachorowania na otyłość wynika ze sposobu odżywiania. Zdarza się też, że otyłość jest następstwem innej choroby. W takich przypadkach chory cierpi na tzw. otyłość wtórną. Mogą ją wywoływać zaburzenia hormonalne lub zaburzenia ośrodkowego układu nerwowego.
Wbrew uprzedzeniom, przejadanie się i brak aktywności fizycznej nie są głównymi przyczynami otyłości. Ważne jest dokładne wykrycie i zdiagnozowanie przyczyn choroby, a nie poleganie bezpośrednio na dostosowaniu diety czy intensywnej aktywności fizycznej. Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę:
podstawą jest przyjmowanie nadmiaru energii w stosunku do jej zużycia
genetyczna predyspozycja do przybierania na wadze. Pamiętaj, że ryzyko otyłości wzrasta o 50%, jeśli jedno z rodziców jest otyłe. Jeśli oboje rodzice są otyli, odsetek ten wzrasta do 80%.
konsekwencje społeczne i psychologiczne, które są często pomijane
zaburzenia odżywiania i brak leczenia dostosowanego do rzeczywistych przyczyn choroby
u kobiet wzrasta również ryzyko zachorowania na raka (piersi, jajnika, endometrium), przewodu pokarmowego (wątroby, pęcherzyka żółciowego, jelita grubego) lub prostaty. Przyrost masy ciała może również powodować zaburzenia miesiączkowania u kobiet.
Skutki otyłości
Znaczna otyłość może powodować wiele chorób oraz poważnych uszkodzeń począwszy na obciążaniu stawów po otłuszczenie narządów wewnętrznych i zaburzenie pracy hormonów, zaburzenia te najczęściej doprowadzają do
cukrzycy typu 2,
nadciśnienia tętniczego,
miażdżycy naczyń,
niedokrwienia serca
zespółu policystycznych jajników (PCOS),
zaburzeń gospodarki lipidowej,
żylaków
zespołu bezdechu sennego
zmian zwyrodnieniowych stawów i kręgosłupa
zaburzeń snu
refluksu
Otyłość wywołuje szereg negatywnych skutków na tle psychicznym, którymi są: izolacja i wycofanie się z kontaktów towarzyskich. Brak akceptacji siebie doprowadza często do depresji.
Oto kilka działań, które mogą zapobiec rozwojowi nadwagi, która może prowadzić do otyłości:
Upewnij się, że stosujesz zróżnicowaną i zbilansowaną dietę, najlepiej podzieloną na 3 posiłki, dostosowaną do Twoich potrzeb
Ustal stały rytm trzech posiłków dziennie, którym towarzyszy przekąska;
Ograniczyć spożywanie zbyt słodkich lub wysoko przetworzonych produktów (napoje bezalkoholowe, słodycze, ciastka przemysłowe itp.)
Wybieraj owoce i warzywa, rośliny strączkowe i pełnoziarniste produkty zbożowe;
Zwracaj również uwagę na jakość swojej diety: wyrabiając sobie nawyk czytania etykiet w supermarketach, łatwiej wykryjesz produkty o zbyt dużej zawartości cukru, soli lub tłuszczu;
Bierz udział w regularnej aktywności fizycznej (150 minut tygodniowo dla osoby dorosłej, zgodnie z zaleceniami WHO)
Pamiętaj, że możesz udać się po pomoc do dietetyka
Przeprowadzanie wywiadów pogłębionych jest idealną metodą badawczą umożliwiającą uzyskanie bardzo szczegółowych odpowiedzi od interesariuszy. Wypełnianie wywiadu pogłębionego pozwala ankieterowi na zbadanie odpowiedzi respondentów w celu uzyskania szczegółowych informacji na dany temat. Dzięki zastosowaniu technik wywiadów pogłębionych, badacz może zagłębić się w dany temat poprzez badanie konkretnych zagadnień, aspektów, motywacji, wpływów, nawyków i obszarów zainteresowań.
Stwórz łatwy w użyciu przewodnik po wywiadach pogłębionych
Przewodnik po wywiadach pogłębionych pomaga badaczom być na bieżąco podczas przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Pozwala on również naukowcom na usprawnienie zadawania pytań w trakcie wywiadu, co jest szczególnie pomocne w przypadku, gdy wielu ankieterów przeprowadza wywiady pogłębione dotyczące różnej tematyki. Dzięki takim przewodnikom osoby przeprowadzające wywiady pogłębione mają zapisane kluczowe frazy, co pozwala im na zadawanie dodatkowych, bardziej szczegółowych pytań.
Zapisuj kluczowe frazy w trakcie lub zaraz po zakończeniu wywiadu pogłębionego
Dużą zaletą wypełniania wywiadów pogłębionych jest zdolność do zrozumienia przyczyn leżących u podstaw interesujących nas tematów. Najlepszym sposobem na zachowanie tych informacji przez ankietera po zakończeniu wywiadu jest zapisanie kluczowych informacji, które zostały zebrane od respondentów. Najlepiej jest, aby badacz zrobił krótkie notatki podczas wywiadu lub zapisał swoje przemyślenia bezpośrednio po jego zakończeniu. W ten sposób nie pominiemy żadnych informacji, które uzyskaliśmy przeprowadzając wywiad pogłębiony.
Dołącz pytania skalowane w celu uzyskania wglądu w dane ilościowe
Skalowane pytania pomagają badaczom określić podobieństwa i różnice między respondentami. Przykładem skalowanego pytania może być: „Proszę ocenić swój poziom zadowolenia pomiędzy 1, a 5, przy czym „1” jest silnie niezadowolony, a „5” silnie zadowolony”. Pytania te są powszechne w sondażach, ale są również przydatne przy wypełnianiu wywiadów pogłębionych. Zadawanie skalowanych pytań przypisuje konkretnemu aspektowi wartość merytoryczną. Stąd badacze mogą pójść o krok dalej, pytając respondenta o powody, dla których wybrał daną liczbę.
Nie obawiaj się trochę odbiec od scenariusza.
Strukturalne, półstrukturalne i niestrukturalne to trzy rodzaje przewodników wywiadów pogłębionych. Strukturalny to taki, w którym ankieter musi zadać respondentowi konkretne pytania w określonej kolejności. Niestrukturyzowany jest przeciwieństwem tego i pozwala badaczom na zadawanie pytań według własnego uznania. Najczęstszym typem przewodników wywiadów pogłębionych są przewodniki półstrukturalne, co pozwala badaczowi w trakcie wywiadu nieco odbiegać od przewodnika wywiadu pogłębionego według własnego uznania. Podczas wypełniania wywiadów pogłębionych badacze nieuchronnie zaniedbują pytania o ważne informacje. Półstrukturalne przewodniki wywiadów pogłębionych pozwalają badaczom na zadawanie pytań o kluczowe informacje, które mogły zostać pominięte. Na podstawie odpowiedzi udzielanych przez respondentów, badacze będą mogli zaktualizować pytania zawarte w przewodniku wywiadu pogłębionego w celu włączenia nowych pytań do przyszłych wywiadów.
Nie spiesz się i powiedz: „Dziękuję!”
Pamiętaj, aby podziękować respondentowi za poświęcony czas na rozmowę. To proste, łatwe i przypomina respondentowi, że przekazane przez niego informacje będą miały bezpośredni wpływ na biznes lub projekt.
Stosując się do tych wskazówek w trakcie przeprowadzania wywiadów pogłębionych możemy uniknąć różnorodnych błędów. Pozwoli nam to na uzyskanie i przeanalizowanie rzetelnych i kompletnych informacji zebranych od respondentów.
Wywiady telefoniczne metodą CATI wciąż cieszą się dużą popularnością, gwarantują bowiem wysoką jakość pozyskiwanych danych oraz szybki czas realizacji. Mają również bardzo szerokie zastosowanie i to zarówno w przypadku przedsiębiorstw, jak i organizacji rządowych oraz non-profit. W jakich dokładnie sytuacjach można z nich skorzystać?
Badanie opinii mieszkańców
Metoda CATI znajduje zastosowanie m.in. jako technika, dzięki której można poznać opinie mieszkańców konkretnych regionów na wydarzenia społeczne, polityczne oraz ekonomiczne. Można tym samym zdiagnozować również problemy społeczne, a także poziom zadowolenia danych grup społecznych.
Badania satysfakcji klientów
Kolejnym obszarem zastosowań metody CATI jest badanie satysfakcji klientów. Dla przedsiębiorstw to bardzo ważny parametr, który powinien być okresowo kontrolowany, aby wdrożyć ewentualne działania naprawcze oraz dowiedzieć się, z czego wynika spadek popularności oferty danego podmiotu.
Metoda ta w przypadku przedsiębiorstw sprawdza się również do sporządzenia dokładniejszego profilu klientów, a także dowiedzenia się, jakie zdanie mają oni na temat produktów lub usług przedsiębiorstwa.
Badanie skuteczności działań marketingowych
Obecnie po każdej kampanii marketingowej konieczne jest sprawdzenie, czy zostały spełnione jej założenia. Można skontrolować to również za pośrednictwem metody badawczej CATI i to także pod szerszym kątem znajomości marki oraz przywiązania do niej.
Będzie to niezbędne zwłaszcza wtedy, gdy kampania marketingowa miała charakter ogólnokrajowy lub była kierowana do określonej grupy respondentów. Wówczas CATI to bardzo dobra metoda, by zbadać wrażenia grupy docelowej na jej temat.
Badania satysfakcji pracowników
Metoda CATI charakteryzuje się anonimowością, dlatego też sprawdza się również do badania ogólnego zadowolenia pracowników przedsiębiorstw. Nie ulega bowiem wątpliwości, że obecnie mamy do czynienia z rynkiem pracowników, dlatego też szczególnie istotne jest dbanie o ich satysfakcję w miejscu zatrudnienia.
Kiedy jeszcze metoda CATI?
Wymienione przykłady to niejedyne sytuacje, gdy warto skorzystać z możliwości, które daje metoda CATI. Bardzo często znajduje ona zastosowanie także w przypadku badań odnoszących się do grup respondentów, do których ze względu na ich określone cechy nieco trudniej jest dotrzeć.
Jeśli są Państwo zainteresowani zleceniem przeprowadzenia badań metodą CATI, zachęcamy do skorzystania z doświadczenia ekspertów Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat®. Firma ta dysponuje własnym działem do realizacji badań telefonicznych, a także autorskim oraz innowacyjnym systemem do ich przeprowadzania.
Badania marketingowe ubezpieczeń to dla podmiotów tej branży sposób na uzyskanie wielu wartościowych informacji, głównie na temat preferencji samych konsumentów. Jakie dokładnie mogą to być dane, a także w jaki sposób się je pozyskuje?
Cele przeprowadzania badań marketingowych ubezpieczeń
jakie kryteria przy wyborze polisy mają największe znaczenie,
jaki zaufaniem cieszą się poszczególne podmioty w tym segmencie,
jakie są potrzeby konsumentów,
jaki wizerunek ma towarzystwo ubezpieczeniowe na tle rynkowych konkurentów.
Oczywiście cele realizacji takiego badania mogą być różne, w zależności od potrzeb podmiotu, który zleca jego wykonanie.
Realizacja badania marketingowego ubezpieczeń
Metody przeprowadzania tego typu analiz są różne i co ważne, istnieje też opcja ich wzajemnego łączenia. Łączenie zalecane jest zwłaszcza wtedy, gdy firma ubezpieczeniowa chce uzyskać kompleksowe informacje i to od różnych grup interesariuszy, nie tylko od klientów.
W wyborze odpowiednich metod do badania marketingowego ubezpieczeń pomagają eksperci Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat®, którzy od 16 lat realizują projekty dla przedsiębiorstw różnych sektorów.
Metoda CAWI
Przy przeprowadzaniu badań marketingowych bardzo często korzysta się z metody CAWI, która sprawdza się przede wszystkim ze względu na możliwość łatwego dotarcia do poszczególnych grup docelowych. Jej pozostałe zalety to również:
krótki czas uzyskiwania wyników,
bieżąca kontrola nad spływającymi danymi,
niski koszt realizacji,
możliwość dołączania elementów multimedialnych, np. wariantów reklam.
CAWI sprawdza się również przy przeprowadzaniu badań marketingowych ubezpieczeń, przy czym zwłaszcza przy pozyskiwaniu danych od młodszych konsumentów, bowiem ci starsi wciąż stanowią mniejszość w internetowych bazach.
Metoda CATI
Kolejnym techniką przeprowadzania badań marketingowych ubezpieczeń jest CATI, czyli wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo. Warto przy tym pamiętać, że nie każdy problem badawczy można badać właśnie tym sposobem. Ograniczeniem w tej sytuacji jest m.in. niemożność zadawania bardziej pogłębionych pytań.
CATI sprawdza się jednak wtedy, gdy firma zlecająca badanie chce dotrzeć do nieco starszej grupy respondentów, bowiem takie osoby zdecydowanie chętniej biorą udział w ankietach przeprowadzanych drogą telefoniczną.
Indywidualne wywiady pogłębione (IDI)
Badania marketingowe ubezpieczeń można też realizować za pomocą Indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI). Polegają one na bezpośrednich rozmowach z respondentami, co pozwala na otrzymanie bardzo szczegółowych informacji na temat badanych zjawisk.
Średni czas trwania takiego wywiadu to około 1 godziny, dlatego też głównym wyzwaniem jest w tym przypadku liczba osób, na których można go przeprowadzić. Zazwyczaj więc stanowi on formę wspierającą przy innych metodach.
Przeprowadzaniem badań marketingowych ubezpieczeń za pomocą różnych metod zajmuje się Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat®, którego eksperci zawsze dobierają te techniki, które zagwarantują najbardziej kompleksowe informacje.
Badania kliniczne przeprowadza się nie tylko dla produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych, ale również kosmetyków i dermokosmetyków. Z czego to wynika oraz jakie są korzyści takich badań?
Badania kliniczne, czyli inwestycja w wiarygodność firmy
Coraz częściej największe firmy branży kosmetycznej decydują się na testowanie swoich produktów poprzez badania kliniczne. W ten sposób bada sięnie tylko bezpieczeństwo, co przede wszystkim skuteczność. Jeśli ta ostatnia zostanie potwierdzona, wówczas producent może budować swoją strategię marketingową w oparciu o pozytywne wyniki takiego badania klinicznego.
To ogromna korzyść na tle konkurentów, bowiem w wielu przypadkach producenci kosmetyków tylko deklarują ich właściwości, które nie zawsze są zgodne z prawdą. Badanie kliniczne pozwala jednak na sprawdzenie cech produktu, a jeśli wyniki okażą się wskazywać na skuteczność preparatu, wówczas stanowi to podstawę dla budowania wiarygodności przedsiębiorstwa i jego pozycji eksperta.
Wzrost sprzedaży jako efekt badania klinicznego
Jeśli pozytywne efekty działania kosmetyku zostaną potwierdzone dzięki badaniu klinicznemu, wówczas producent może liczyć niemalże na natychmiastowy wzrost sprzedaży. Wynika to z faktu, że takie wyniki bardzo szybko rozsyłane są do mediów i w wielu z nich zostają opublikowane, co stanowi źródło reklamy dla produktu.
Firma kosmetyczna zyskuje też miano bardziej prestiżowej, wiadomo bowiem, że przeprowadzenie badania klinicznego to poważne przedsięwzięcie, w które zaangażowani są eksperci. Wymaga ono też nakładów finansowych, dlatego też takiemu badaniu są poddawane produkty opracowane w sposób skrupulatny, a nie przypadkowe, trafiające na rynek szybko, by wypełnić na nim lukę.
Badania kliniczne kosmetyków oraz dermokosmetyków można przeprowadzać dzięki oprogramowaniu eCRF.bizTM, które znacznie usprawniło proces tworzenia oraz uzyskiwania danych.
Choć konsultacje u lekarza online cieszą się coraz większą popularnością, to dla wielu osób wciąż stanowią nowinkę. Jeśli więc znajdujesz się w grupie osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z takich konsultacji przeczytaj, jak dokładnie można się na nie zapisać.
Rezerwacja? To tylko kilka minut
Pierwszym etapem jest oczywiście rezerwacja konsultacji u lekarza online. Jak to zrobić? Przede wszystkim trzeba znaleźć lekarza, u którego chce się odbyć e-Wizytę. By to zrobić, należy kliknąć zakładkę „Specjalizacje” w górnej części strony i następnie wybrać jeden z dostępnych obszarów medycyny.
Kolejnym krokiem jest znalezienie lekarza. Na stronie są widoczne krótkie wizytówki, a także pory wizyt. Dodatkowo można szybko zweryfikować, jaką renomą specjalista cieszy się wśród poprzednich pacjentów i służy do tego m.in. praktyczny system gwiazdek. Jeśli pacjentowi zależy na dokładniejszym zapoznaniu się z lekarzem oraz opiniami, wystarczy kliknąć w imię i nazwisko medyka, by dotrzeć do takich danych.
Rezerwacja e-Wizyty
Kolejnym krokiem przy rezerwacji e-Wizyty u lekarza online jest wypełnienie formularza kontaktowego. Trzeba umieścić w nim swoje dane osobowe (są one oczywiście odpowiednio chronione przez system), a także krótko opisać problem zdrowotny. Następnie wystarczy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”, dzięki któremu pacjent przekierowywany jest do zakładki z płatnością.
Uiszczenie opłaty
Ostatnim etapem procesu rezerwacji konsultacji u lekarza online jest jej opłacenie. Można to zrobić na kilka sposobów, od przelewu online, przez płatność PayU, aż po użycie karty. Oczywiście żaden wariant nie jest lepszy od drugiego, gdyż każdy gwarantuje szybką rezerwację konsultacji.
Nawet laikom zapisanie się na pierwszą konsultację z lekarzem online nie powinno sprawić większych problemów. Osoby potrzebujące dodatkowej pomocy mogą również zasięgnąć pomocy konsultantów haloDoctor.pl, którzy chętnie udzielą niezbędnych informacji na ten temat.
Konsultacje online z lekarzem ortopedą pozwalają na prowadzenie zdalnych wizyt, które dla pacjenta potrzebującego pomocy i porady ortopedy są najbardziej komfortową formą wizyty.
Zdalna poradnia lekarska
System zdalnych wizyt haloDoctor jest innowacyjną formą wykorzystującą narzędzia internetowe, takie jak czat, telekonsultacje i konsultacje wideo. Blisko 70% wizyt może być prowadzony w sposób zdalny, ponieważ kontakt z lekarzem nie wymaga przeprowadzenia badania przedmiotowego. Przepisywanie recept, udzielanie konsultacji i badania podmiotowe – te badania mogą być prowadzone za pomocą nowoczesnych zdalnych platform jak haloDoctor.
Lekarz ortopeda online udzieli pacjentom porady zgodnie z aktualnym stanem wiedzy medycznej i trendów naukowych, jak również w oparciu o ustawę o zawodzie lekarza i lekarza dentysty.
Dostęp do każdego specjalisty online
Już ponad 400 specjalistów konsultuje swoich pacjentów online. Także lekarz ortopeda online może pomóc pacjentom, którzy:
Zmagają się z bólami mięśni i stawów,
Mają problem ze zwyrodnieniem układu ruchu (np. zwyrodnieniem kości.),
Mierzą się z obrzękami stawów,
Cierpią na przewlekłe zapalenia mięśni i stawów,
Oczekują eRecept oraz e-Zwolnień ze względu na choroby przewlekłe.
Recepta elektroniczna lub elektroniczne zwolnienie pacjenci mogą otrzymać w ciągu kilku minut. Wystarczy, że pacjent prześle do lekarza specjalisty dokumenty potwierdzające chorobę przewlekłą – wyniki badań, zdjęcia RTG, dokumentację od innych lekarzy specjalistów. Wyżej wymienioną dokumentację można przesłać do lekarza za pomocą okna czatu rozmowy z lekarzem.
Rejestracja do specjalisty
Zarejestruj się do lekarza specjalisty za sprawą kilku kroków. Dokonaj wyboru specjalisty z listy lekarzy. Następnie sprawdź, kiedy lekarz ortopeda online będzie dostępny na e-Wizycie i wybierz termin. Wypełnij kartę pacjenta i odbierz maila na prywatnej skrzynce mailowej. Potwierdź e-Wizytę i opłać ją online.
haloDoctor.pl – Lekarz ortopeda online | Specjalistyczne porady w Internecie | Porady lekarskie w sieci | Konsultacje z lekarzem ortopedą online | Diagnoza ortopedyczna online
Chirurg online jest nowością na rynku usług medycznych. Sprawdź, w jaki sposób wejść do poradni online i uzyskać poradę specjalisty chirurga. Proste rozwiązania i szybkie efekty, to wynik działań wielomiesięcznej pracy twórców haloDoctor – platformy dla pacjentów i lekarzy.
Najwyższa jakość zdalnych wizyt
Jeśli chcesz skonsultować z lekarzem chirurgiem:
zmiany i przekształcenia znamion, pieprzyków, wykwitów,
wyniki Twoich badań wzbudzają niepokój np. po biopsję tkanek miękkich,
przygotowania do zabiegu lub operacji,
proces powrotu do zdrowia w okresie rekonwalescenci i lekoterapii;
zrób to wygodnie z haloDoctor. Chirurg online czeka na Ciebie na wygodnej platformie, szybka rejestracja z domu, z biura a nawet poza granicami kraju jest otwarta 24h przez 7dni w tygodniu.
Przeczytaj, co możesz uzyskać, dzięki e-Wizycie
Wizyta z chirurgiem online zapewni Ci: komfort, rzetelna informacje lekarską, bezpieczeństwo danych medycznych, interpretację wyników badań oraz wszelkie potrzebne porady. Dodatkowo możesz także otrzymać e-Recepty oraz e-Zwolnienia, jeśli Twój stan zdrowia będzie wymagał leków z przepisu lekarza lub nie będziesz w stanie pójść do pracy.
Wizyta w gabinecie online funkcjonuje na takich samych prawach, jak wizyta w gabinecie stacjonarnym jest tylko ograniczona przez zdalną formę prowadzenia: czat, telerozmowę, konsultację wideo. Prześlij do specjalisty zdjęcia lub skany Twojej dokumentacji medycznej – przez okno czatu, aby lekarz mógł prowadzić Twoją diagnostykę w oparciu o kluczowe elementy dotyczące Twojego stanu zdrowia – przebyte wcześniej choroby, wypisy ze szpitala, badania laboratoryjne, opinie lekarskie.
Lekarze praktykujący przez haloDoctor prowadzą swoją działalność w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, jak również na podstawie prawa do wykonywania zawodu lekarza. Wizyta online jest ograniczona tylko ze względu na brak badań przedmiotowych.
haloDoctor rejestracja
Zapisz się do lekarza specjalisty. Z zakładki specjalizacje wybierz chirurgię, a następnie lekarza, z którym chcesz się spotkać na wizycie online. Po wyborze daty oraz wizyty możesz przejść do wypełniania danych medycznych oraz personalnych – nie pomijaj żadnych istotnych faktów, jeśli chcesz otrzymać e-Zwolnienie, pamiętaj, aby uzupełnić NIP pracodawcy, adres zamieszkania oraz PESEL. Po wypełnieniu wszystkich informacji otrzymasz maila z linkiem. Klikając w link – potwierdzisz wizytę i będziesz mógł zapłacić za e-Konsultacje. Chirurg online będzie czekał w umówionym dniu na kontakt z Tobą.
Proste i szybkie porady i konsultacje to przyszłość opieki medycznej – korzystaj z nich już dziś dzięki haloDoctor!
Neurologia jest jedną z najbardziej deficytowych gałęzi medycyny w kraju. Często zdarza się, że gabinety wiejskie i centra medyczne w małych miastach są bardzo słabo obsadzone w tej dziedzinie, co oznacza, że ich pacjenci nie mają dostępu do tej ważnej specjalności medycznej.
Konsultacje z neurologiem 24/7
Dostęp do neurologa online jest jedną z możliwości oferowanych przez serwis usług telemedycznych haloDoctor. Korzystając z tej platformy pacjent może w każdej chwili, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, skontaktować się z doświadczonym specjalistą. Poprzez czat czy rozmowy telefoniczne i wideokonferencje neurolog online będzie mógł ustalić podstawowe dane o samopoczuciu chorego, postawić diagnozę i pomóc zaplanować kolejny etap leczenia. Podczas eWizyty, korzystając z funkcji dodania załącznika, pacjent udostępnia lekarzowi wyniki swoich badań: ultrasonograficznych, laboratoryjnych, elektrofizjologicznych czy tomografii komputerowej. Jest także możliwość otrzymania eRecepty lub eZwolnienia. Gdy np. pacjent jest w stałej terapii i potrzebuje przedłużenia recepty na stale przyjmowane preparaty albo gdy odczuwa skutki uboczne leków i potrzebuje ich zmiany wówczas wystarczy przekazać lekarzowi informacje w rozmowie i przesłać dokumentację medyczną potwierdzające kurację. Na ich podstawie kod do realizacji elektronicznej recepty zostanie wysłany SMS-em lub w formie pliku .pdf emailem. Oczywiście leki można wykupić w każdej aptece w Polsce. Neurolog online w razie potrzeby wystawi eZwolnienie, które jak każdy dokument tego typu zostanie przesłany bezpośrednio do pracodawcy.
Teleporady mogą być bardzo korzystna dla pacjentów z problemami zdrowotnymi typu:
Alzheimer,
wylew/udar,
epilepsja,
demencja,
migreny i przewlekłe bóle głowy,
Parkinson.
Wiele schorzeń neurologicznych wymaga oceny i leczenia przez doświadczonego specjalistę w trakcie wielu wizyt. Jest to niezwykle trudne dla pacjentów, którzy nie mieszkają w pobliżu placówek medycznych świadczących tego typu usługi. Dzięki platformom jak haloDoctor pacjenci z całej Polski, z miejscowości odległych od dużych miast, w których mieszczą się specjalistyczne gabinety neurologiczne, mogą zrezygnować z długich wyjazdów i zapewnić sobie profesjonalne leczenie u neurologa online.
Korzystamy z plików "cookies", aby nasz serwis jak najlepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można jednak w dowolnej chwili zablokować możliwość wykorzystywanie tych plików poprzez
zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Accept
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.